Často kladené otázky – FAQ
1 Mohu si koupit zboží z e-shopu v kamenném obchodě?
Náš e-shop prodává zboží prostřednictvím internetu, které je možné osobně vyzvednout na kamenném obchodě v Jičíně a v Nové Pace.
2 Za jak dlouho Vám objednané zboží odešleme?
Zboží, které máme SKLADEM posíláme do 2 pracovních dnů.
3 Jaká je cena za zaslání balíku v České republice?
Zboží posíláme přepravní společností Česká pošta za cenu 120 Kč. Pokud si zboží budete přát poslat na dobírku (platíte řidiči České pošty při předání) zaplatíte z dopravu celkem 150 Kč.
PŘI NÁKUPU NAD 5 000 Kč JE POŠTOVNÉ I DOBÍREČNÉ ZDARMA!
4 Jaká je cena za zaslání balíku po Slovenské a Polské republice?
U zásilek po Slovenské a Polské republice se účtuje poštovné dle sazebníku pro země EU a to v celkové částce 290 až 350 Kč. Z tohoto důvodu neodpovídá částce za dopravné účtované v objednávce.
5 Jak můžu za zboží zaplatit?
Momentálně můžete platit dvěma způsoby – platba předem na účet. Podklady pro zaplacení (číslo účtu a variabilní symbol) posíláme až po přijetí objednávky do 12 – 24 hod. Zboží potom odesíláme ihned po připsání platby na náš účet.
Dále můžete zvolít dobírku České pošty a zboží zaplatíte přímo řidiči při převzetí zásilky. Platba kartou je možná pouze při osobním odběru.
6 Lze objednávku dodatečně upravit?
Ano, ale jen po dobu 24 hodin od uskutečnění objednávky.
7 Dá se zakoupené zboží vrátit?
a) V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje §53 odst. 6 a 7, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Kupující je však POVINEN při využití tohoto práva o této skutečnosti informovat prodávajícího na e-mail info@sicipotreby. Informujte nás také pokud se rozhodnete pro výměnu zboží.
b) Kupující odešle vrácené zboží / zboží na výměnu na své náklady (nejlépe doporučeně) na adresu provozovatele: Eliška Houžvičková, M. Koněva 120, Jičín.
c) Prodávající má právo (při vrácení zboží) si z kupní ceny odečíst prokazatelné náklady na odeslání zboží: dopravné ve výši 60 Kč při platbě předem nebo 100 Kč při platbě na dobírku ! Pokud bylo zboží odesláno zdarma bude částka za dopravu odečtena z ceny zboží.
d) Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje.
NEOZNÁMENÉ ZÁSILKY A ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY – DĚKUJEME !
8 Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?
Splatnost vrácené částky kupujícímu je 30 dnů od převzetí vráceného zboží, a to buď převodem z bankovního účtu – bez poplatku, nebo složenkou – poplatek 60 Kč !
9 Mohu odeslat objednávku bez registrace?
Ano, v našem e-shopu NENÍ nutná registrace k objednání zboží.
10 Učinil-a jsem objednávku, ale nemohu najít číslo účtu?
Podklady pro platbu (číslo účtu + variabilní symbol) Vám přijde do 24 hodin od objednání !